لیگ فوتبال اروپا؛

گرانادا در آستانه شگفتی سازی بعد از شکست ناپولی/ آرتتا در سودای جام

دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ اروپا ۲۰۲۱ امشب (پنجشنبه) با برگزاری ۴ دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور رفت بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ فوتبال اروپا، امشب (پنجشنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ با برگزاری ۴ دیدار همزمان آغاز خواهد شد.

منچستریونایتد - گرانادا

در یکی از دیدار‌های امشب تیم فوتبال گرانادا در ورزشگاه "لوس کارمنس" اسپانیا میزبان شیاطین سرخ (لقب تیم منچستریونایتد) خواهد بود. گرانادایی‌ها در مرحله یک هشتم نهایی توانستند تیم ناپولی را شکست دهند و به این مرحله صعود کنند، اما تیم منچستریونایتد در مرحله قبل توانست با شکست تیم آث میلان راهی مرحله بعد شود.

شیاطین سرخ با انجام ۳۰ بازی در لیگ برتر انگلیس ۶۰ امتیاز کسب کرده اند و در جایگاه دوم جدول قرار دارند، اما تیم گرانادا از ۲۹ بازی خود در لالیگای اسپانیا ۳۶ امتیاز کسب کرده و در جایگاه نهم جدول قرار دارد.

شیاطین سرخ از ۵ بازی اخیر خود، ۳ برد و ۲ تساوی کسب کرده اند، اما گرانادایی‌ها از ۵ بازی اخیر خود، ۲ برد و ۳ تساوی را به دست آورده‌اند.

اسلاویا پراگ - آرسنال

در ادامه دیدار‌های امشب، تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه "امارات" لندن میزبان تیم اسلاویا پراگ جمهوری چک خواهد بود. توپچی‌های لندنی (لقب آرسنالی ها) در مرحله یک هشتم نهایی توانستند تیم المپیاکوس را شکست دهند و به مرحله بعد صعود کنند، اما تیم اسلاویا پراگ توانست در مرحله قبل با شکست تیم رنجرز، راهی مرحله بعد شود.

توپچی‌های لندنی با انجام ۳۰ بازی در لیگ برتر انگلستان، ۴۲ امتیاز کسب کرده و در جایگاه دهم جدول قرار دارند، اما تیم اسلاویا پراگ از ۲۵ بازی در لیگ جمهوری چک ۶۵ امتیاز کسب کرده و در جایگاه نخست این لیگ جای گرفته است.

آرسنالی‌ها از ۵ بازی آخر خود، ۲ برد، ۲ تساوی و یک باخت را کسب کرده اند، اما اسلاویاپراگی‌ها از ۵ بازی اخیر خود، ۴ برد و یک تساوی را کسب به دست آورده‌اند.


بیشتر بخوانید


رم - آژاکس

در یکی دیگر از دیدار‌های امشب، تیم آژاکس در ورزشگاه "یوهان کرایوف" میزبان تیم رم خواهد بود. جالاروسی‌ها (لقب تیم رم) در مرحله یک هشتم نهایی توانستند با شکست تیم شاختار دونتسک به این مرحله صعود کنند، اما آژاکسی‌ها با شکست تیم یانگ بویز، توانستند راهی این مرحله شوند.

رمی‌ها با انجام ۲۹ بازی در سری آ ایتالیا، ۵۱ امتیاز کسب کرده اند و در جایگاه هفتم جدول جای دارند، اما آژاکسی‌ها با انجام ۲۷ بازی در لیگ برتر هلند، ۶۹ امتیاز کسب کرده و در جایگاه نخست لیگ برتر هلند قرار گرفته‌اند.

جالاروسی‌ها از ۵ بازی اخیر خود ۲ برد، ۲ باخت و یک تساوی کسب کرده‌اند، اما تیم آژاکس از ۵ بازی اخیر خود ۴ برد و یک تساوی را به دست آورده است.

ویارئال - دینامو زاگرب

در آخرین دیدار امشب تیم دینامو زاگرب در ورزشگاه ماکسیمیر میزبان تیم ویارئال خواهد بود. ویارئالی‌ها در مرحله یک هشتم نهایی توانستند تیم دینامو کی یف را شکست دهند و به این مرحله صعود کنند، اما دینامو زاگربی‌ها توانستند با شکست تیم تاتنهام راهی این مرحله شوند.

تیم ویارئال از ۲۹ بازی در لالیگای اسپانیا، ۴۶ امتیاز کسب کرده است و در جایگاه ششم جدول قرار دارد، اما تیم دیناموزاگرب از ۲۶ بازی در لیگ یک کرواسی، ۶۱ امتیاز کسب کرده و در جایگاه نخست جدول این لیگ جای دارد.

تیم دیناموزاگرب از ۵ بازی اخیر خود ۴ برد و یک تساوی کسب کرده، اما ویارئال از ۵ بازی اخیر خود صاحب ۳ برد متحمل ۲ شکست شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار