کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: فعالیت سامانه ناپایدار بارشی بسیاری از مناطق به ویژه غرب و جنوب استان اصفهان را دربر می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مژگان امیرامجدی کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به ناپایداری‌های جوی در سطح استان اصفهان، گفت: آسمان بسیاری از مناطق استان از امروز نیمه ابری است و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: رگبار‌های بهاری همراه با رعد و برق از بعد از ظهر امروز بسیاری از مناطق به ویژه غرب و جنوب استان را فرا می‌گیرد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان علت ناسالم شدن هوای امروز مناطق مرکزی را غبار صبحگاهی دانست و ادامه داد: غبارآلودگی با افزایش تردد‌ها تشدید شد و شاخص‌های کیفی هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس افزایش یافت.

امیرامجدی با اشاره به افزایش ۲ تا سه درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

او اضافه کرد: کاشان و مهاباد با دمای ۳۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.