شرکت Polestar ماشین هایی عاری از کربن می سازد

شرکت Polestar، تابعه شرکت Volvo قصد دارد تا سال 2030 خودروهایی عاری از کربن بسازد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Polestar تابعه  شرکت Volvo در حال برداشتن گام هایی به سمت سبزتر کردن خودروهای برقی قبل از خود است. شرکت  Polestar اعلام کرد که قصد دارد تا سال 2030 خودروهای عاری از کربن را تولید کند. این شرکت به جای کاشت درختان به عنوان وسیله‌ای برای جبران انتشار دی اکسیدکربن از زنجیره تولید خود ، روشی که مدیر عامل Polestar ، توماس اینگنلاث ، نام آن را "پلیس" نامید، را پیش خواهد گرفت. در این روش با تغییر روش ساخت خودروهای خود انتشارات را کاهش می دهد که این شامل تمام مراحل تولید Polestar از تأمین کنندگان تا خرده فروشان می‌شود.

فردریکا کلارن ، رئیس پایداری Polestar ، در بیانیه مطبوعاتی اظهار کرد: "خودروهای ما برقی هستند، بنابراین نباید نگران  تولید گازهای گلخانه ای سمی باشیم."

وی افزود: "ما هم اكنون تلاش خواهیم كرد تا تمام انتشارات ناشی از تولید خودروهای خود را ریشه كن كنیم. اکنون یک زمان تاریخی و هیجان انگیز برای تولیدکنندگان خودرو است ، فرصتی برای استفاده از لحظه ، بهتر کار کردن و جرات ساختن رویای خود. "

براساس این گزارش؛ این حرکت در حالی صورت می گیرد که صنعت خودروسازی جهانی برای تغیر دادن اقدامات خود تلاش می کند و خودروسازان جداگانه خود را در آینده ای که سوخت خودروهایشان تنها با برق است تصور می کنند. چند سال گذشته چالش های زیادی را به طرفداران محیط زیست ارائه کرده است ، مانند رسوایی دیزلگیت در فولکس واگن در سال 2015 که در آن شرکت یک تقلب نرم افزاری را برای دور زدن استانداردهای انتشار گازوئیل در صنعت به کار گرفت ، یا تلاش کوئیوتیان دولت ترامپ برای لغو قوانین انتشار آلابین دوران اوباما و دادخواست کالیفرنیا علیه دولت سابق در مورد استانداردهای ملی پیشنهاد شده برای بهره وری سوخت.

گفتنی است، هنوز جزئیات بیشتری در مورد اینکه گام های برداشته شده شرکت Polestar برای برداشتن رویاهای عاری از کربن تا پایان این دهه در دسترس نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار