مشخصات اولیه دو خودروی جدید شرکت ولوو

شرکت ولوو با معرفی دو مدل اتومبیل جدید اهداف خود برای آینده شرکتش را با مخاطبین در میان گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ولوو در حال آماده شدن برای معرفی دو کراس‌اوور جدید شرکتش است. بر طبق مصاحبات صورت گرفته با برخی منابع ناشناس، این دو خودروی کراس‌اوور با نام‌های XC100 و C40 قرار شده تا خط تولید شرکت ولوو را گسترش دهند و به خودرو‌های مهمی تبدیل شوند. مدل XC100 قرار است تا نمونه‌ای لوکس از یک خودروی شاسی‌بلند را در اختیار شرکت ولوو قرار دهد، در حالی که مدل C40 یک سبک کوپه از نسخه XC40 کراس‌اوور خواهد بود. شرکت ولوو قصد دارد تا این خودروی کوپه را یک انگیزه برای خریداران جوان قرار دهد و آن‌ها را به سمت نسل جدید C40 دعوت کند. گفته می‌شود که طرف قرارداد‌های شرکت ولوو اخیرا توانسته‌اند نگاه دقیق‌تری را در کنفرانس ماه گذشته به این اتومبیل‌ها بیاندازند و به نظر می‌آید که از این نمایش کاملا راضی بوده‌اند.

جزئیات خودرو‌های جدید ولوو

اتومبیل XC100 قرار است از پلتفرم مشابهی با خودروی XC90 بهره‌مند شود و همچنین از قطعات یکسانی تشکیل شود. این امر به شرکت ولوو کمک می‌کند تا میزان هزینه‌هایشان را کنترل کنند و دیگر نیازی به تولید و ساخت قالب‌های جدید برای اتومبیل جدید نداشته باشند. بر اساس گفته شرکای این شرکت خودروی XC100 هفت اینچ طویل‌تر و پنج اینچ پهن‌تر از مدل کنونی XC90 ساخته می‌شود. این اتومبیل همچنین قرار است در دو قالب ۶ صندلی و ۷ صندلی وارد بازار شود. شرکت ولوو قصد دارد این اتومبیل را رقیبی برای خوردو‌هایی مانند BMW X7 قرار دهد. خوش بختانه زمان عرضه اتومبیل C40 قرار نیست زیاد به طول بیانجامد.

مشخصات اولیه دو خودروی جدید شرکت ولوو

بر اساس گزارشات منتشر شده این اتومبیل در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ وارد بازار خواهد شد. گفتنی است که ولوو در نظر دارد تا سالانه حداقل ۸۰۰۰ عدد از این اتومبیل را به فروش برساند. بر طبق گفته منابع خبری این اتومبیل از طراحی جدیدتری در سقف و عقب اتومبیل نسبت به نسل‌های پیشین برخوردار است و قرار شده تا به صورت تمام الکتریک وارد بازار شود. هر دو خودرو‌های مذکور قسمتی از اهداف الکترونیک‌سازی اتومبیل‌ها توسط شرکت ولوو هستند. این شرکت قصد دارد تا بر روی تمامی مدل‌های جدید خود موتوری الکترونیکی قرار دهد و آن‌ها را در قالب‌های تمام الکتریکی و هیبریدی به بازار عرضه کند.


بیشتر بخوانید: اقدامات پیام‌رسان‌های داخلی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار