مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این جمعیت در راستای اجرای طرح عیدانه ۵۱۰ سبد حمایتی در بین افراد نیازمند و کم برخوردار توزیع کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی خود را جهت کمک به افراد نیازمند و کم برخوردار به این جمعیت اهدا کرده اند.

او با بیان اینکه ۵۱۰ بسته حمایتی در قالب طرح عیدانه به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال توزیع شده است، افزود: هر بسته با ارزش ریالی ۴ میلیون ریال شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، ۲ عدد روغن مایع یک لیتری، یک عدد چای ۵۰۰ گرمی، ۳ عدد ماکارونی ۷۰۰ گرمی، یک عدد رب گوجه فرنگی یک کیلویی، یک بسته شکر یک کیلوگرمی و یک بسته قند یک کیلوگرمی می‌باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به واریز ۵۱۲ میلیون ریال کمک‌های نقدی به حساب مجمع خیرین استان ادامه داد: خیرین کمک‌های غیرنقدی خود را نیز به ارزش یک میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال به جمعیت هلال احمر اهدا کرده اند تا در راستای اهداف مجمع هزینه شود.

ضربی ادامه داد: در این طرح تعداد ۲۶ هزار و ۷۰۰ عدد ماسک و موادضدعفونی کننده به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال نیز توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر استان توزیع شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.