چهارمین تولید کننده پودر لاستیک کشور در شهرستان بن روزانه ۴ تن محصول تولید و روانه بازار می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهارلو مدیرعامل واحد تولید کننده پودر لاستیک گفت: چهارمین تولید کننده پودر لاستیک کشور در شهرستان بن روزانه ۴ تن محصول تولید و روانه بازار می‌کند.

او افزود: پودر تولیدی در صنعت قطعه سازی بکار گرفته می‌شود و مواد اولیه بیش از دو هزار قطعه خودرویی و غیر خودرویی را تولید می‌کند.


بیشتر بخوانید


بهارلو اضافه کرد: محصولا تولیدی به شهر‌های مشهد، ساوه، اصفهان و تبریز ارسال می‌شود.

او ادامه داد: عمده مشکل این کارخانه تهیه مواد مورد نیاز به علت نبود کارخانه بازیافت است لذا مواد اولیه از استان‌های همجوار با دو برابر قیمت تهیه می‌شود.

بهارلو با بیان اینکه از چند ماه گذشته، مشکلات بازاریابی و نشناخت صنعت تولید پودر لاستیک، چوب لای چرخ این واحد تولیدی گذاشته است، گفت: در زمینه تولیدات این کارخانه باید فرهنگ سازی و برند تولیدی محصولات استان به کارخانه‌های خودرو سازی شناسانده شود.

او افزود: در صورت حمایت مسئولان، در آینده خط تولید چیپس لاستیک با کاربرد در تولید کفپوش‌های پلاستیکی را در کارخانه راه اندازی می‌کنیم.

رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری هم گفت: برای رفع مشکلات این واحد تولیدی به زودی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار