تدابیر سختگیرانه برای جلوگیری از تجمعات و تردد در دلیجان به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،براتی زاده فرماندار شهرستان دلیجان از اجرای تدابیر سختگیرانه برای جلوگیری از تجمعات وتردد دراین شهرستان خبرداد.

براتی زاده مسدود سازی مبادی ورودی شهر دلیجان و جلوگیری از ورود خودرو‌های بومی، تعطیلی مشاغل واختصاص بخش جدید برای بیماران کرونایی در بینارستان دلیجا را از اقدامات صورت گرفته اعلام کرد.

او با اشاره به افزایش نگران کننده آمار روستائیان مبتلابه کرونا از اتخاذ منع آمد وشد در تعدادی از روستا‌ها خبرداد اضافه کرد: درحال حاضر بیشترین آماربیماران ازابتدای شیوع کرونا دریکسال گذشته ثبت شده است.


موج چهارم کرونا در دلیجان با افزایش ده برابری تعدادمبتلایان وبیماران بستری در دلیجان وضعیت این شهرستان بصورت جهشی از زرد به قرمز تغییر یافت.

دکتر فردوسی مدیر شبکه بهداشت دلیجان از افزایش انفجاری تعدادمبتلایان به کرونادر این شهرستان و تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی خبر داد و تعداد بیماران بستری دربیمارستان امام صادق را۴۵ نفر اعلام کرد.

کارچی رئیس جمعیت هلال احمر دلیجان هم از آمادگی این نهاد برای خدمات دهی به مردم گفت و اجرای طرح آمران سلامت۲ وطرح اپلیکیشن ماسک از سوی سازمان جوانان هلال احمر را از اقدامات انجام شده به منظور مدیریت کرونا دانست.

دکتر اسحاقی رئیس مرکز بهداشت دلیجان هم با خطرناک دانستن کرونای انگلیسی ازمردم خواست با رعایت فاصله اجتماعی ودستورالعمل‌های بهداشتی از شیوع این بیماری جلوگیری کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار