مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: ۲۳۸ فرصت شغلی مددجویی در این استان طی سال گذشته با کمک خیران حوزه اشتغال ایجاد شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی  با اشاره به بهره گیری این نهاد از ظرفیت خیران حوزه اشتغال در ایجاد شغل‌های پایدار برای مددجویان، گفت: این فرصت‌های شغلی ایجاد شده برای مددجویان کرمانشاهی با مشارکت خیران و بدون پرداخت تسهیلات اشتغال ایجاد شده است.

او با اشاره به اینکه وجود نداشتن فضای مناسب اشتغال یکی از عوامل بازدارنده مددجویان مستعد برای اجرای طرح‌های شغلی است، افزود: طی سال ۹۹ با بهره گیری از ظرفیت خیران و مراکز نیکوکاری کارآفرینی، فضای کسب و کار برای حدود ۱۰۰ مددجوی کرمانشاهی به صورت رایگان تأمین و یا تعمیر شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه بیان کرد: طی سال گذشته با همکاری و همراهی خیران، ۳۷ مددجوی زیر پوشش این نهاد در استان از آموزش‌های رایگان فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی بهره‌مند شدند.

رخصی با اشاره به اینکه کمیته امداد به کارفرمایانی که مددجویان تحت حمایت را بکارگیری کنند بسته‌های تشویقی اعطا می‌کند، تاکید کرد: طی سال گذشته زمینه کاریابی و اشتغال پایدار ۱۸۲ مددجوی کرمانشاهی بدون پرداخت بسته‌های تشویقی به کارفرمایان خیر و نیک اندیش فراهم شد.
 انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.