معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کمیته امداد استان کرمانشاه به عنوان دستگاه برتر استان در ساماندهی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شناخته و معرفی شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به آیین تجلیل از دستگاه‌های برتر استان در امر غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان که با حضور هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه و مسئولان ستاد ساماندهی اوقات فراغت برگزار شد، گفت: در این آیین کمیته امداد استان کرمانشاه به عنوان دستگاه برتر استان در ساماندهی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان معرفی شده است.

جمشیدی با بیان اینکه این ارزیابی از سوی ستاد ساماندهی اوقات فراغت استان کرمانشاه صورت گرفته، افزود: این عنوان برای فعالیت‌های غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان طی سال ۹۸ و ۹۹ به این نهاد اعطا شده است.

او  به برخی از اقدامات کمیته امداد در غنی سازی اوقات فراغت مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی در کانون‌های فرهنگی تربیتی و برگزاری اردو‌های آموزشی و تفریحی تنها بخشی از اقدامات این نهاد برای ساماندهی اوقات فراغت مددجویان بوده است.

کامیار جمشیدی  بیان کرد: همچنین در سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا فعالیت‌های فرهنگی و غنی سازی اوقات فراغت این نهاد به صورت غیر حضوری و در فضای مجازی ادامه پیدا کرده است.

شایسته ذکر است، در آیین معرفی ادارات و دستگاه‌های برتر در ساماندهی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، استاندار کرمانشاه با اهدای لوح تقدیری از کمیته امداد استان کرمانشاه قدردانی کرد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.