محدودیت تردد بین تهران و کرج وجود ندارد

طی اعمال محدودیت‌های خودرویی تردد خودروهایی که پلاک تهران دارند در البرز و خودروهایی که پلاک البرز دارند در تهران بلامانع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز با اشاره به اینکه محدودیت تردد خودرویی در استان همچنان ادامه دارد، گفت: با توجه به این که البرز در وضعیت قرمز قرار دارد، هم خروج خودرو با پلاک بومی از استان و هم ورود خودرو با پلاک غیربومی به استان یک میلیون تومان جریمه دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: محدودیت تردد خودروها از ساعت ۱۰ شب الی سه صبح نیز همچنان برقرار است و رانندگانی که به این مساله توجه نکنند جریمه می‌شوند.

سرهنگ شرق گفت: در اعمال محدودیت‌های خودرویی، تهران و البرز همچنان یکپارچه دیده شده‌اند و تردد خودروهایی که پلاک تهران دارند در البرز و خودروهایی که پلاک البرز دارند در تهران بلامانع است.

او در ادامه با اشاره به وضعیت قرمز البرز افزود: هر چند در گذشته تاکید می‌شد مردم برای تردد در شهر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند ولی با توجه به اینکه کرونا در فضاهای سربسته و تجمعات انتشار بیشتری دارد، از مردم درخواست می‌شود که در مرحله اول جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند و در صورت لزوم هم کمتر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز با اشاره به این که مرکز تعویض پلاک خودروی قزلحضار از امروز تعطیل است گفت: حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد خودروهای البرز با پلاک غیر بومی است به همین دلیل از صاحبان این خودروها که در البرز سکونت دارند درخواست می‌شود بعد از بهتر شدن شرایط و بازگشایی مرکز تعویض پلاک، نسبت به تعویض پلاک خودروی خود اقدام کنند.

انتهای پیام / ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.