اعمال جریمه ۵۰۰ هزارتومانی برای خودروهای غیربومی در البرز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اعمال قانون خودروهای غیر بومی از بعداز ظهر امروز چهارشنبه در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ غلامعلی شرق،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: با توجه به اعلام کمیته امنیتی ستاد کرونا استان البرز مبنی بر تغییر رنگ شهرستان های کرج ، فردیس ، ساوجبلاغ ، چهارباغ و نظرآباد از رنگ زرد به نارنجی ، خودروهای غیر بومی در حال تردد در این شهرها جریمه می شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز افزود: جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای خودروهای غیر بومی توسط دوربین های ثبت تخلف و تمام گشت های پلیس راهور اعمال خواهد شد.

سرهنگ شرق گفت: همچنین تمام ورودی ها و خروجی های استان توسط دوربین ها و نیروهای پلیس کنترل می شود و در صورت تردد و ورود خودرو های با پلاک غیر بومی و خروج پلاک های بومی برابر مقررات برخورد می شود.

او در خصوص روز طبیعت نیز افزود: با تدابیر انجام شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا، توقف هرگونه وسیله نقلیه مقابل تفرجگاه و پار ک های این استان درروز ۱۳ فروردین ممنوع بوده و با متخلفان برابر مقررات بر خورد خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: براساس محدودیت ایجاد شده در مسیرهای منتهی به جاده های کوهستانی مانند روستای آتشگاه ، برغان ، کردان و دیگر مناطق تردد هرنوع وسیله نقلیه به مناطق مذکور ممنوع است.

سرهنگ شرق افزود: که محدودیت های ایجاد شده تا اطلاع بعدی ادامه دارد.

او گفت: مردم  از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند، چرا که تنها راه مقابله با ویروس کرونا جلوگیری از انتقال و شیوع آن است و تجمع به هر دلیلی زمینه انتقال این ویروس را فراهم تر می کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز افزود: ممنوعیت تردد شبانه در ایام نوروز کماکان به قوت خود باقی است و از ساعت ۲۲ الی سه بامداد است و خودروهایی که از این قانون تخطی کنند مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی می‌شوند.

انتهای پیام/ ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.