سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص تصمیم سید سیروس پورموسوی مبنی بر قطع همکاری با این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

علی فیروزی، سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تصمیم سید سیروس پورموسوی مبنی بر قطع همکاری با باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار داشت: فردا جلسه هیئت مدیره برگزار خواهد شد تا مشکلات و موانع برطرف شود. نگرانی پورموسوی این است که اگر پول نباشد، نظم و انضباط تیمی برقراری نمی‌شود و اگر این انضباط ایجاد نشود، انگیزه بازیکنان از بین می‌رود و آن‌ها می‌گویند که با این شرایط بد مالی، چطور باید روی کار فنی تمرکز کنیم.

فیروزی در ادامه گفت: به هر حال پورموسوی با این شرایط به مشکل خورده، زیرا او مربی‌ای است که نظم و انضباط را سرلوحه کارش قرار می‌دهد تا بتواند تمرینات و زحمات اعضای تیم را به نتیجه برساند. پورموسوی این تصمیم را به خاطر بازیکنان گرفت تا شاید شوکی به تیم وارد شود و منابع مالی به تیم اختصاص دهند. او می‌خواهد در تیم نظم برقرار شود.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: صنعت نفت در نیم فصل اول با نظم پیش رفت، اما پس از آن پورموسوی احساس کرد که بی پولی ممکن است به نظم تیم ضربه بزند و به همین دلیل تصمیم گرفت جدا شود. او ۶ ماه بدون پول بازیکنان را کنترل کرد، اما دیگر نمی‌خواست اتفاقاتی رخ دهد که کنترل تیم از دستش خارج شود. در نشست فردای هیئت مدیره در خصوص تامین منابع مالی مورد نیاز باشگاه تصمیم گیری خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: اعتراضاتی که در فضای مجازی صورت گرفته بود یکدیگر دلیل این تصمیم پورموسوی بود. او دلگیر شده بود و به خاطر مردم آبادان و هواداران تصمیم گرفت خداحافظی کند تا کسانی بیایند که پول به باشگاه بیاورند و بتوانند شرایط را کنترل کنند. من فکر می‌کنم تصمیم پورموسوی احساسی بود و انشاالله مشکلات مالی هم برطرف می‌شود.


بیشتر بخوانید


فیروزی درباره افت صنعت نفت آبادان در هفته‌های اخیر عنوان کرد: به هر حال جسم و روح مکمل همدیگر هستند. وقتی از نظر روحی و روانی دچار مشکل باشید، نمی‌توانید قابلیت‌های فنی خودتان را در زمین ارائه کنید. همان طور که پورموسوی گفت صنعت نفت در فصل نقل و انتقالات باخت، زیرا تیم تکمیل نشد و هنوز کمبود بازیکن داریم. با این حال پورموسوی پای کار ماند و اکنون صنعت نفت شرایط بدی ندارد. برخی از تیم‌های میلیاردی که از آن‌ها اسم نمی‌برم، در جدول پایین‌تر از ما هستند که ۶ ماه است دریافتی نداشتیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار