سرهنگ پاسدار حمید ماندگاری به عنوان فرمانده جدید ناحیه سپاه بندرعباس معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،فرمانده جدید ناحیه سپاه بندرعباس در مراسمی با حضور سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان معرفی شد.

سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در این مراسم گفت: سپاه ناحیه بندرعباس در اجرای طرح‌های کلان سپاه در استان، شامل همکاری در زمینه مقابله با کرونا، تحقق امنیت عمومی، افزایش نقش بسیج در محلات و اجرای ده‌ها طرح مهم اجتماعی دیگر نقش ویژه‌ای دارد.

سردار سالاری با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ افزود: دشمنان درصدد القای ناامیدی و یاس در جامعه و تنش‌آفرینی در عزم مردم در آغازین حرکت‌های اجتماعی در گام دوم انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: روشنگری دسیسه‌های دشمنان از یک سو و حرکت بر مدار فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که می‌تواند سبب غلبه بر توطئه‌های دشمنان شود.

سردار سالاری افزود: تداوم حمایت از برنامه‌های عمومی مرتبط مقابله با کرونا و کمک به جامعه و اقشار ضعیف برای عبور از این شرایط سخت یکی از کارکرد‌های ویژه سپاه در سال جدید است.

در این مراسم سرهنگ پاسدار حمید ماندگاری به عنوان فرمانده جدید ناحیه سپاه بندرعباس معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار حسین درویشی تجلیل شد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.