هفته چهارم از دور نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۳ دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم از دور نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه با برگزاری ۳ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود. هفته گذشته تیم‌های فوتسال کراپ الوند قزوین و سن ایچ ساوه موفق شدند حریفان خود را شکست دهند. همچنین دیدار فرش آرای مشهد و گیتی پسند اصفهان با تساوی یک - یک به پایان رسید.


بیشتر بخوانید


برنامه کامل مسابقات هفته چهارم از دور نهایی لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

گیتی پسند اصفهان - سن ایچ ساوه/ سالن پیروزی اصفهان

در اولین مسابقه حساس و مهم این هفته امروز ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه به مصاف هم می‌روند. این دیدار به میزبانی گیتی پسند و در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار می‌شود. گیتی پسندی‌ها در بازی گذشته خود برابر فرش آرای مشهد در حالی به تساوی یک - یک دست یافتند که در آن مسابقه تعدادی از اعضای کادر فنی گیتی پسند و سرمربی این تیم به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بازی برابر فرش آرا حضور نداشتند.

فرهاد توکلی و سعید احمد عباسی ۲ بازیکن ملی پوش گیتی پسند هم به خاطر مصدومیت و محرومیت نتوانستند تیمشان را برابر فرش آرای مشهد همراهی کنند. حال با رسیدن این ۲ بازیکن و همچنین منفی شدن تست کرونای اعضای کادر فنی گیتی پسند، آن‌ها مشکلی برای بازی فردا برابر سن ایچ ساوه نخواهند داشت. از سوی دیگر تیم سن ایچ ساوه هم در بازی هفته گذشته خود موفق شد تیم قدرتمند مس سونگون را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.

فرش آرای مشهد - کراپ الوند قزوین/ سالن شهید بهشتی مشهد

در دیگر بازی مهم این هفته امروز تیم‌های فرش آرای مشهد و کراپ الوند قزوین رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. این بازی به میزبانی فرش آرا و در سالن بدون تماشاگر شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود. فرش آرا در مسابقه هفته گذشته برابر تیم قدرتمند گیتی پسند اصفهان قرار گرفت و در پایان با نتیجه مساوی یک - یک متوقف شد. حال این تیم برای آن که از کورس قهرمانی جا نماند امروز با تمام توان و قدرت خود به مصاف شاگردان رضا لک (سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند قزوین) خواهد رفت.

از طرفی دیگر تیم قدرتمند کراپ الوند قزوین قرار دارد که برای رسیدن به جایگاه‌های بالای جدول امروز با تمام قوا برابر فرش آرای مشهد ظاهر خواهد شد. کراپ در دیدار هفته گذشته خود برابر تیم مقاومت البرز قرار گرفت و در پایان با نتیجه پر گل ۳ بر یک موفق شد حریف البرزی خود را شکست دهد.


بیشتر بخوانید


مس سونگون - مقاومت البرز/ سالن شهید پورشریفی تبریز

در دیگر مسابقه این هفته فردا ۲ تیم مس سونگون و مقاومت البرز به مصاف هم می‌روند. این دیدار به میزبانی مس و در سالن خالی از تماشاگر شهید پورشریفی تبریز برگزار می‌شود. مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی در بازی گذشته خود به مصاف سن ایچ ساوه رفت و در پایان با نتیجه پر گل ۳ بر یک مغلوب حریف ساوجی خود شد. همچنین مقاومت البرز هم در مصاف با کراپ الوند قزوین و با وجود بازی زیبایی که از خود به نمایش گذاشت، در پایان با نتیجه پر گل ۳ بر یک از میزبان خود شکست خورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار