عبدالله گفت: تولید هزار و ۶۰۸ تن مرغ در مرغداری‌های این استان برای تامین و توزیع گوشت مرغ مورد نیاز مردم استان در ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  عبدالله یوسفی با اشاره به تصمیم جدید قرارگاه ساماندهی مرغ در کشور گفت : در سال ۹۹ تعداد ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار جوجه ریزی و پرورش مرغ در مرغداری‌های استان انجام شد و امسال نیز این روند با قوت ادامه دارد.


بیشتر بخوانید 


او گفت: تصمیم جدید قرارگاه ساماندهی مرغ در افرایش و تعیین قیمت هر کیلوگرم ۲۴۹ هزار ریال برای مصرف کنندگان در همه مرغ فروشی‌های کشور سبب آرامش بازار مرغ شده و به همین دلیل روز گذشته هیچ گونه صفی در استان برای تهیه مرغ نبود و حتی در برخی موارد مرغ کشتار روز برای توزیع در مرغ فروشی‌های استان متقاضی نداشته است.

یوسفی افزود : این تصمیم قرارگاه ساماندهی مرغ هم سبب آرام شدن بازار مرغ شده و رضایت تولید کننده و مصرف کننده در پی داشته است.

او با بیان از ۱۰۱ واحد مرغداری استان ۸۸ واحد فعال و ۱۳ واحد غیر فعال هستند، گفت: چهار واحد از واحد‌های غیر فعال در دو هفته آینده به چرخه تولید بر می‌گردند و بقیه نیز بررسی مشکلات و رفع موانع آنهاد در دستور کار است.

انتهای پیام/ه 

برچسب ها: ماه رمضان ، تولید مرغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.