معاون سیاسی فرمانداری الیگودرز گفت: ۲۰ واحد صنفی در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی پلمب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،منصور رضایی ،معاون سیاسی فرمانداری الیگودرز  اظهار کرد: راستای اجرای مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا، با حضور اعضای کمیته نظارت و ارزیابی بازار ستاد مدیریت کرونا، تعداد ۲۰ واحد صنفی که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکرده، پلمب شد.

او  افزود: در پی اعلام گزارشی مبنی بر برگزاری مراسم عروسی در یکی از محله‌های شهر الیگودرز، از ادامه برگزاری مراسم عروسی با حضور اعضای کارگروه رصد مراسمات عروسی، ممانعت به عمل آمد.

معاون سیاسی فرمانداری اظهار کرد : براساس مصوبات ستاد‌های ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، هر گونه تجمع و ازدحام جمعیت در قالب برگزاری مراسم عزاداری و یا عروسی ممنوع بوده و این اقدام در همین رابطه صورت پذیرفته است.

او  با بیان این مطلب که در اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا به هیچ وجه اغماض نخواهیم کرد، افزود: ایجاد تجمع به عنوان کانون خطر و عامل شیوع کرونا در شرایط کنونی تخلف محسوب می‌شود و به نوعی بازی با جان مردم است که در این رابطه متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

منصور رضایی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان الیگودرز به لحاظ شیوع بیماری در وضعیت قرمز و خطر کرونا قرار دارد، نظارت از واحد‌های صنفی به صورت دوره‌ای و مداوم به عمل خواهد آمد.

او  یادآور شد: از مردم فهیم و با اصالت شهرستان الیگودرز می‌خواهیم نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد مدیریت کرونا اهتمام داشته باشند و استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات را مد نظر قرار دهند.

هم اکنون شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز، ازنا، دلفان و سلسله در وضعیت قرمز، دورود در وضعیت نارنجی و پلدختر، کوهدشت، رومشگان و چگنی نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.