مهم‌ترین اخبار ورزشی استان قم در ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهم‌ترین خبر‌های ورزشی استان قم در شانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۰ به ورزش‌های بسکتبال و کشتی اختصاص دارد.

شکست شیمیدر قم برابر شهرداری گرگان

تیم بسکتبال شیمیدر قم از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز در دور نخست مرحله نیمه نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برابر شهرداری گرگان صف آرایی کرد و در یک بازی نفس گیر با نتیجه ۹۱ بر ۶۵ مغلوب حریف شد.

هر دو تیم هجدهم و بیستم فروردین در دیدار دوم و سوم این مرحله به مصاف هم می‌روند و تیم پیروز دو بازی از سه بازی به دیدار پایانی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور راه می‌یابد.

مهرام تهران و پالایش نفت آبادان دو تیم دیگر حاضر در مرحله نیمه پایانی هستند.

راه‌اندازی کمیته مینی‌فوتسال در قم


اسماعیل زند،رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم از یک کمیته جدید در این هیئت ورزشی به نام کمیته مینی فوتسال با همکاری کمیته فوتسال قم خبر داد.

او  ب به معرفی اعضای کمیته مینی‌فوتبال استان قم پرداخت و گفت: رضا بمانی مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم به عنوان رئیس کمیته مینی‌فوتسال و محرم گایینی به عنوان دبیر این کمیته فعالیت خواهند کرد، ضمن این که بخش بانوان هم فعالیت خود را با نایب‌رئیسی سمیه قمی‌کجانی انجام خواهد داد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم بیان کرد: مینی فوتسال رشته جدیدی از شاخه‌های فوتبال است که اخیرا در ایران نیز راه‌اندازی شده است و زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی فعالیت می‌کند.

زند به انجمن‌های فعال در فدراسیون و کمیته‌های استانی آن در هیئت ورزش‌های همگانی اشاره و عنوان کرد: آمادگی جسمانی، ایروبیک، بازی‌های فکری، داوطلبین ورزشی، ورزش آتش‌نشانان و امدادگران، ورزش روزانه، پیاده‌روی، بازی‌ها و ورزش‌های کودکان از جمله این کمیته‌ها و انجمن‌ها است.

او افزود: همچنین دیگر کمیته‌ها شامل ورزش‌های تفریحی و مهارت‌های فردی و نمایشی، داژبال، طناب‌زنی، ورزش بزرگسالان، ورزش‌های طبیعی، ماهیگیری ورزشی، ورزش‌های آبی، گردشگری ورزشی، فریزبی، بازی‌های الکترونیک، نهاد‌ها و سازمان‌ها، پرواز کایت، پیلاتس، پینت‌بال، چوگو، ورز آرا، یوگا، تندرستی و حرکات اصلاحی، کمیته پرثوآ، روش‌های تمرینی و ورزش مادران هستند و هیئت قم در بسیاری از آن‌ها فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار