ابراهیمی فرنگی‌کار مطرح و مدال‌آور کشتی استان قم در ترکیب تیم ملی بزرگسالان کشتی فرنگی ایران به رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا اعزام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، کشتی‌گیری که در سال ۱۳۹۸ دو مدال از پیکار‌های کشتی فرنگی قهرمانی امید‌ها و بزرگسالان آسیا برای ورزش قم و کشتی کشورمان به ارمغان آورد، بار دیگر عضو تیم اعزامی ایران به رقابت‌های قهرمانی قاره کهن شد.

این کشتی‌گیر آماده مهدی ابراهیمی است که در وزن ۸۲ کیلوگرم یکی از نفرات حاضر در اردوی تیم ملی محسوب می‌شود، کشتی‌گیری که از رده سنی نوجوانان عضو تیم ملی ایران بوده و نخستین مدال آسیایی خود را در سال ۲۰۱۳ از پیکار‌های نوجوانان آسیا در مغولستان کسب کرد و بعد از آن حضور در مسابقات جهانی جوانان و امید‌ها را هم تجربه کرده است.

ترکیب تیم‌های ملی کشورمان برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا در حالی اعلام شد که پیکار‌های کشتی گزینشی المپیک در قاره آسیا روز‌های ۲۰ تا ۲۲ فروردین و مسابقات کشتی قهرمانی آسیا روز‌های ۲۳ تا ۲۸ فروردین ماه امسال در شهر آلماتی کشور قزاقستان برگزار می‌شود.

تیم کشتی فرنگی بزرگسالان ایران در این رقابت‌ها متشکل از کشتی‌گیران اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به روی تشک می‌رود، در حالی که محمد بنا هدایت تیم ملی را بر عهده دارد و مربیان این تیم رسول جزینی، بهروز حضرتی‌پور، حبیب‌الله اخلاقی و عادل بالی‌تبار هستند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز، ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد، ۶۳ کیلوگرم میثم دل‌خانی، ۶۷ کیلوگرم حسین اسدی، ۷۲ کیلوگرم امین کاویانی‌نژاد، ۷۷ کیلوگرم پژمان پشتام، ۸۲ کیلوگرم مهدی ابراهیمی، ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده، ۹۷ کیلوگرم مهدی بالی و ۱۳۰ کیلوگرم علی‌اکبر یوسفی اعضای تیم اعزامی ایران به این رقابت‌ها هستند، در حالی که محمد علیزاده به عنوان ماساژور و حمید سوریان به عنوان نایب رئیس و نماینده فدراسیون کشتی این تیم را در سفر به پیکار‌های آسیایی همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام / ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار