علیایی از حضور سه فرنگی‌کار قمی در اردوی آماده‌سازی تیم اعزامی کشورمان به رقابت‌های برون‌مرزی سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمدهادی علیایی رئیس هیات کشتی استان قم گفت: کشتی قم در سال‌های اخیر همواره نماینده‌های مختلفی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تیم‌های ملی اعزامی کشورمان به رقابت‌های برون‌مرزی داشته و ان‌شاءالله این اتفاق در سال ۱۴۰۰ نیز رخ خواهد داد.

رئیس هیات کشتی استان قم عنوان کرد: اکنون ششمین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا در حال برگزاری است و کشتی‌گیران دعوت شده به این اردو که سه نفر آن‌ها از استان قم هستند، تا پنجم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ تمرین خواهند کرد.

 علیایی اضافه کرد: کشتی قم در این سال‌ها با تکیه بر دانش مربیان با دانش و مجرب خود که به خوبی استعدادیابی در این رشته را انجام داده‌اند، نخبه‌های زیادی را به سطح اول کشتی ایران معرفی کرده و اکنون سه نفر از آن‌ها نماینده قم در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان هستند.

او با اشاره به نفرات دعوت شده از قم در تمرینات تیم ملی اضافه کرد: در وزن ۶۰ کیلوگرم علیرضا نجاتی، در وزن ۶۳ کیلوگرم محمدجواد رضایی و در وزن ۸۲ کیلوگرم مهدی ابراهیمی به نمایندگی از کشتی‌گیران توانمند و مستعد قم برای اعزام برون‌مرزی تیم ملی آماده خواهند شد.

رئیس هیات کشتی استان قم که اوایل اسفند ماه به عنوان رئیس جدید هیات کشتی استان قم انتخاب شده، اضافه کرد: سعی ما این است که در کنار توانمندی‌های کشتی فرنگی، بتوانیم دیگر رشته‌ها نظیر آزاد و آلیش را نیز به جایگاه واقعی خود رسانده و با بهره‌گیری از مربیان با دانش همچنان به کار پرورش نخبه‌های این رشته ادامه دهیم.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار