ماموران پلیس شهرستان دلیجان در یک عملیات ۳۴ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۳۴ کیلوگرم حشیش در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان دلیجان خبر داد.

سردار مفخمی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلیجان در یک همکاری اطلاعاتی، از جابجایی مواد مخدر در پوشش حمل آجر سفالی از سوی یک دستگاه خودروی کامیون بنز از محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

او اضافه کرد: در تمهیدات اجرایی پلیس، این خودرو شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۳۴ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش و ۳۹۰ گرم تریاک که در بین آجر‌های سفالی جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۷۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۷۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس استان‌های مرکزی و فارس و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ سپهوند گفت: با آغاز سال جدید، برنامه ریزی نظام مندی در پیشگیری از ورود مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر از سوی پلیس استان، طرح ریزی و اجرایی شده است.

او افزود: در تداوم این راهبرد، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در انجام تحقیقاتی از برنامه ریزی یک قاچاقچی مواد مخدر برای جابجایی محموله مواد مخدر مطلع شدند و مراقبت‌های نامحسوس برای بررسی این موضوع در دستور کار پلیس استان مرکزی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: سرانجام محل تردد خودروی این فرد در یکی از شهرستان‌های استان فارس شناسایی و با هماهنگی انجام شده با پلیس این شهرستان، خودروی مورد نظر در عملیاتی متوقف و راننده آن دستگیر شد.

او تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار ۷۹ کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه‌ای در این خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.