ستاد مبارزه با مواد مخدر استان فارس از پایان‌نامه‌های دانشجویی در عرصه مبارزه با عرضه و کاهش تقاضای مواد مخدر حمایت مادی و معنوی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: ۱۷۹ عنوان اولویت مصوب پایان‌نامه‌های دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از سوی دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر برای سال ۱۴۰۰ تعیین و ابلاغ‌ شده است.

سلیمان کرمی افزود: عناوین پیشنهادی شامل عرصه‌های مختلف مبارزه با مواد مخدر از جمله فرهنگی و پیشگیری، درمان و حمایت‌های اجتماعی، توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد است.

او با اشاره به افزایش حمایت مادی ستاد مبارزه با مواد مخدر از پایان‌نامه‌های دانشجویی، گفت: بهره‌گیری از تحقیقات، پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با مبارزه با مواد مخدر برای حل بهتر مسائل اجتماعی و نیز گسترش تعاملات با دانشگاه‌ها و مراکز علمی از اولویت‌های مهم شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس تصریح کرد: دانشجویان علاقمند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.dchq.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های ۱۶-۰۷۱۳۶۲۳۲۱۱۵ داخلی یک تماس بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.