معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری، از تامین آب ۱۷ روستای واقع در شهرستان لردگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مراد محمودی معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: آب ۱۷ روستای واقع در دو بخش مرکزی و رودشت شهرستان لردگان در قالب مجتمع باغ انار میلاس- سردشت تامین شد.

او افزود: تاکنون بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال در این پروژه هزینه شده است و امیدواریم با تامین اعتبار لازم بتوانیم این طرح آبرسانی را به نتیجه برسانیم.


بیشتر بخوانید


محمودی اضافه کرد: این طرح آبرسانی بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با تکمیل این پروژه ۱۷ هزار نفر جمعیت مستقر در روستا‌های این منطقه به آب آشامیدنی سالم دسترسی خواهند داشت.

او اظهار داشت: حفر و تجهیز دو حلقه چاه، اجرای خط انتقال به طول بیش از ۲۲ کیلومتر، اجرای شبکه داخلی آب در روستا‌های مجتمع به طول ۱۰ کیلومتر، احداث مخازن ذخیره آب به حجم سه هزار و ۴۰۰ متر مکعب و احداث ایستگاه پمپاژ بین راهی حسین آباد از عملیات اجرایی انجام شده در این پروژه است.

محمودی ادامه داد: با اعتبار ۶.۵ میلیارد ریالی ادامه این پروژه آبرسانی شامل اجرای خط برگشت روستای دهنو میلاس با لوله ۲۰۰ میلی متری پلی اتیلن به طول ۳۰۰ متر فنس‌کشی، محوطه سازی و تکمیل مخزن تعادلی مجتمع، فنس کشی، محوطه سازی و تکمیل مخزن روستای دارجونه و سایر عملیات مربوطه در حال انجام است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار