بندری گفت: خروج از وضعیت قرمز کرونایی را مدیون همکاری مردم در رعایت اصول بهداشتی و تلاش شبانه روزی کادر درمان هستیم.

فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با عنایت الهی و مجاهدت‌های شبانه‌روزی کادر درمان، گروه‌های جهادی، ادارات مربوطه و پشتیبانی بسیار خوب و مستمر صنایع پتروشیمی، شهرستان از شرایط قرمز کرونایی خارج شده است.

او با بیان اینکه بدون شک تلاش شبانه‌روزی همه متولیان امر در کنار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی عموم همشهریان باعث خروج از وضعیت قرمز کرونایی بوده، افزود: تداوم روند بهبود وضعیت کرونایی شهرستان نیازمند رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است.

بندری بیان داشت: توصیه مؤکد مسئولان و کادر بهداشت و درمان به رعایت بیشتر و بهتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی آحاد همشهریان است تا ان‌شاءالله ضمن حفظ وضعیت موجود، در آینده نزدیک به شرایط بهتر و نهایتاً رفع کامل این ویروس منحوس دست پیدا کنیم.

استان خوزستان از ۵ روز گذشته تاکنون در وضعیت قرمز بحرانی قرار گرفت، اما با همکاری مردم، تلاش کادر بهداشت و درمان، تعطیلی اصناف غیرضروری و تعطیلی بازارها، هم اکنون ۷ شهرستان از وضعیت قرمز خارج شده اند و به وضعیت نارنجی عقب نشینی کرده اند، این در حالی است که در حال حاضر ۵ شهرستان وضعیت قرمز دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.