معاون گردشگری خراسان شمالی گفت: در ۱۲ ماهه سال ۹۹ با استفاده از پرداخت تسهیلات و حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده در بخش گردشگری ، برای ۳۳۵ نفر اشتغال ایجاد شد.

به‌گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   ابوالفضل اسماعیلی گفت : این میزان اشتغال با استفاده از پرداخت تسهیلات و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های گردشگری استان ایجاد شده است.


بیشتر بخوانید 


او حجم سرمایه‌گذاری در مراکز گردشگری استان در سال گذشته را ۲۷۴۳ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال برشمرد و افزود: این رقم، مربوط به سرمایه‌گذاری در بخش‌های دولتی و خصوصی بوده است.

معاون گردشگری خراسان شمالی عنوان کرد: پار سال، با صدور ۴۰ فقره موافقت اصولی برای ایجاد تأسیسات و مراکز گردشگری، تلاش کردیم تا زیرساخت‌های این حوزه را ارتقا دهیم.

او افزود: مرکز تفریحی گردشگری، هتل، اقامتگاه‌ها بوم‌گردی، مجتمع اقامتی‌پذیرایی و بین‌راهی، کمپینگ گردشگری و سفره‌خانه سنتی ازجمله پروژه‌های استان است که با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال اجراست.

اسماعیلی با بیان این‌که چهار هتل پنج و سه ستاره در حال ساخت است که طی امسال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در حال حاضر هشت هتل، یک متل، دو واحد هتل‌آپارتمان، ۱۱ مهمان‌پذیر، ۲۱ خانه‌مسافر و ۳۸ واحد بوم‌گردی در استان فعال است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.