یک کاروان نظامی آمریکا در استان دیوانیه عراق هدف انفجار یک بمب کنار جاده‌ای قرار گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از موازین نیوز، یک منبع امنیتی در عراق گزارش داد که یک کاروان نظامی آمریکا در نزدیکی پل الدواجن در استان دیوانیه مورد هدف قرار گرفت.

این منبع گفت: یک بمب کنار جاده‌ای هنگام عبور کاروان نظامی آمریکا از آزادراه اصلی این استان منفجر شد.


بیشتر بخوانید:


وی افزود: این انفجار هیچ‌گونه خسارت جانی و مادی دربر نداشت.

گروه مقاومت اصحاب الکهف با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است. اصحاب الکهف پیش از این نیز مسئولیت حمله به برخی از این کاروان‌های آمریکا را برعهده گرفته بود.

این در حالی است که روز گذشته جعفر الحسینی، سخنگوی نظامی کتائب حزب الله عراق تاکید کرد: گفت‌وگو‌ها با آمریکا هیچ فایده‌ای ندارد، چراکه مردم عراق تصمیم خود را در ارتباط با پایان دادن به حضور اشغالگران آمریکایی گرفته‌اند.

جعفر الحسینی گفت: مقاومت عراق به فعالیت‌های خود برای فشار به آمریکا ادامه خواهد داد و تصمیم گرفته است که به این اشغالگری پایان دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
reza
۱۰:۲۱ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
وقتی که هنوز قصاص خون شهیدان ابومهدی المهندس و سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی و یاران همراهشان گرفته نشده........
وقتی که مجلس و نمایندگان مردم دستورخروج نیروهای ارتش تروریستی آمریکا را با حداکثر آراء تصویب کرده اند.........
وقتی که مقامات عالی رتبه عراقی مورد هدف تروریسم دولتی کاخ سفیدلرزان آمریکا قرار گرفته و هیئت رئیسه احمق و قلدرمآب آمریکائی به آن اذعان رسانه ای میکند و صریح و شفاف اظهار میدارد که دستور این ترور را ما(آمریکا) صادر کردیم........نیروهای اشغالگرارتش سنتکام آمریکا در خاک کشور مستقل عراق چه غلطی میکنند؟ با مجوز چه کسی یا سازمانی در خاک اشغال شده پایگاه های کوچک و بزرگ می سازند؟
آخرین اخبار