مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: حفظ کرامت ارباب رجوع و گره گشایی در نظام اداری یکی از اهداف تحول اداری در سال ۱۴۰۰ است.

 یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: حفظ کرامت ارباب رجوع و گره گشایی در نظام اداری، برداشتن موانع و رضایت مندی آنان هدف نهایی طرح تکریم است.

او افزود: در تولید محتوا، آماده سازی بسته‌های آموزشی، راه اندازی مراکز غیردولتی، تسریع در کار ارباب رجوع و گره گشایی کار اداری با ازبین بردن موانع و رعایت مقررات و رضایت مندی ارباب رجوع، از مهمترین برنامه‌های آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰ است.

معتوکی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن برگزاری امتحانات داخلی و نهایی مدارس، افزود: مهمترین مسئله در برگزاری امتحانات حفظ سلامت دانش آموزان و آرامش اولیای آنان است که تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون‌های خرداد ماه با نظارت حوزه ستادی به صورت مجازی و یا حضوری لازم و ضروری است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز تصریح کرد: به منظور برنامه ریزی مناسب در خصوص برگزاری امتحانات دانش آموزان پایه دوازدهم، تشکیل جلسات توجیهی مدیران مدارس با توجه به شرایط حاکم ضروری است و داشتن سعه صدر، بردباری و ارائه کار باکیفیت، با نتیجه کارایی و عملکرد موثر همراه خواهد بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.