مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پانزدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور زنجان -قزوین به یک دستگاه خودرو کامیونت حامل  ۴۷ راس گوسفند مشکوک  شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: دربررسی مدارک بار مشخص شد راننده  فاقد مجوز و بارنامه معتبر برای حمل احشام است.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ارزش تقریبی احشام قاچاق برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف لوازم آرایشی قاچاق در قزوین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت:  ماموران پلیس امنیت اقتصادی در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۸۰ عدد انواع لوازم آرایشی قاچاق فاقد مجوز ثبتی گمرک کشف کردند.

 سرهنگ مهدی حاجیان راد  با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی این کالا‌های قاچاق را ۲۰۰ میلیون ریال برآورده کرده اند، افزود: در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.

کشف ۴۱ کیلوگرم تریاک درقزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد و اشراف اطلاعاتی از انتقال و نگهداری مقادیر زیادی مواد مخدر در یکی از روستا‌های شهرستان قزوین مطلع شدند.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه آنان، ۴۱ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

به گفته او،  در این زمینه ۳ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.