مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهارم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: پسر ۹ ساله‌ای در استخر ذخیره آب کشاورزی یکی از روستا‌های اطراف قزوین بنا به دلایل نامعلومی به داخل آب استخر رفت و به علت عمق زیاد آن غرق شد.
سرهنگ بیژن خدایی شهروندان خواست: از حضور در مناطق ممنوعه مانند رودخانه‌های عمیق و سد‌ها و استخر‌های ذخیره آب پرهیز کنند و کودکان خود را تنها در این مکان‌ها رها نکنند.

قاچاقچی سابقه دار با ۳ کیلو شیشه در قزوین زمینگیر شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خودرو‌های عبوری درعوارضی شماره ۲ "قزوین -زنجان" یه یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی افزود:در بازرسی از این خودرو ۳ کیلوگرم مواد مخدر شیشه که به طرز ماهرانه‌ای در وسایل همراه یکی از مسافران جاسازی شده بود و قصد انتقال به استان‌های غربی را داشت کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: متهم سابقه دار پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

مراقب اسکیمر‌ها باشید

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا به شهروندان و مسافران نوروزی توصیه کرد: اگر افراد ناشناس تقاضای استفاده از خدمات بانکی به وسیله کارت بانکی شما را داشتند، به هیچ وجه آن را نپذیرید.

سرهنگ رجبی افزود: افراد سودجو با نصب قطعه‌ای سخت‌افزاری به نام اسکیمر بر روی کارتخوان‌ها اقدام به کپی‌برداری از کارت بانکی افراد می‌کنند.

او اضافه کرد: این مجرمان سایبری با رسیدساز‌های جعلی نصب شده بر روی گوشی‌های هوشمند و با این ترفند بدون واریز هیچگونه پولی به حساب شهروندان از آن‌ها پول دریافت می‌کنند.

وی تاکید کرد: برای افراد ناشناس خدمات بانکی ارائه ندهید و اگر کسی از شما چنین درخواستی داشت، حتما قبل از واریز وجه به حساب شما، مانده موجودی گرفته و بعد از واریز نیز دوبار مانده موجودی بگیرید که در صورت واریز وجه برای آن‌ها پول دریافت کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.