تهیه کننده نمایش تئاتر دزفول گفت: نمایش خلسه با هدف دیده شدن بیشتر اختلال رفتاری اوتیسم مجوز اجرا گرفت.

امین قادری فر تهیه کننده نمایش تئاتر دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امسال بهار رنگ و بویی دیگر دارد، در میان سادگی و سکوت نجیب بچه‌های آسمان، نمایش خلسه با هدف دیده شدن بیشتر اختلال رفتاری کودکان اوتیسم که گاهی به شدت سبک زندگی را مورد چالش قرار می‌دهد و به شدت تعاملات اجتماعی را با مشکل مواجه کرده، مجوز اجرا گرفت.

او افزود: امسال بچه‌های اوتیسم بیشتر از هر سال دیده شده اند و شکست‌ها و موفقیت هایشان مورد توجه قرار گرفت و نامشان در بسیاری از برنامه‌ها گفته و در کتاب ها، روزنامه‌ها و مجله‌ها نوشته شد.

قادری فر ادامه داد: سال‌ها گفتیم، نوشتیم و خواندیم تا سرانجام اوتیسم را جز بیماری‌های خاص شناخته و توانستیم یک گام جلوتر برویم و هنوز راه بسیاری برای شناختن این بیماری به عموم مردم در پیش داریم.

این تهیه کننده برنامه تئاتر دزفول گفت: بعد از گذشت ۴ سال از آخرین تجربه کارگردانی این بار با نمایش خلسه برای شناخت بیماری اوتیسم پا به عرصه صحنه نهادیم و به زودی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی این نمایش برای عموم برگزار می‌شود و همچنین در جشنواره‌های مختلف به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: تئاتر ، اوتیسم ، دزفول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.