صادقی گفت: ۱۱۸ نفر از حامیان ایتام که حمایت ۵۵۵ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را برعهده‌دارند، خارج از کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی( ره) استان کرمان با اشاره به اینکه ۲۱ هزار و ۵۰۶ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، گفت: حامیان خیر و نیکوکار طی پارسال، بیش از ۸۶ میلیارد و ۲۴۹ میلیون تومان به‌ صورت نقدی و کالایی به ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان کمک کردند. 

او با اشاره به اینکه ۵۰ هزار و ۳۵۴ حامی، حمایت ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان را بر عهده‌دارند، افزود: ۱۱۸ نفر از این حامیان، خارج از کشور هستند که حمایت ۵۵۵ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده‌ دارند.

صادقی از جذب ۳ هزار و ۴۹۰ حامی از بین کارمندان دولت در استان کرمان در قالب طرح هر کارمند حامی یک یتیم طی پارسال خبر داد و تصریح کرد: در مجموع طی، پارسال ۷ هزارو ۳۴۱ حامی جذب کمیته امداد شده‌اند.

او بابیان اینکه هم‌اکنون ۵ هزار و ۲۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان بدون حامی هستند از مردم خیر، نوع‌دوست و نیکوکاران خواست با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir، مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، مشارکت در طرح هر کارمند یک حامی، تماس با شماره تلفن‌های ۳۲۲۳۷۷۰۹ و ۳۲۲۶۸۷۲۶ در طرح اکرام ایتام مشارکت و با کمک‌های مادی و معنوی خود از ایتام تحت حمایت این نهاد حمایت کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی( ره) استان کرمان، طرح اکرام ایتام را یکی از طرح‌های موفق این نهاد دانست و افزود: تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام و نیازمندان، ایجاد زمینه مشارکت خیران و نیکوکاران در امور خیر، حفظ عزت‌نفس و کرامت انسانی ایتام و خانواده‌های آن‌ها از جمله اهداف اجرای طرح اکرام ایتام است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار