کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: سرعت وزش باد و توفان دیشب در برخی از مناطق این استان به بالاتر از ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین شدت وزش باد در سرخس با سرعت ۱۰۱ کیلومتر در ساعت گزارش شده و پس از آن بیشترین سرعت وزش باد استان در جغتای ۹۰ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

او افزود: سرعت وزش باد در این مدت در شهر مشهد به ۶۸ کیلومتر بر ساعت رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به بارش باران در ۱۴ شهرستان خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین بارش دیشب در شهرستان سرخس با حدود ۵ میلیمتر رخ داده است و این بارش‌ها تا پایان وقت امروز ادامه خواهد داشت.

اثمری بیان کرد: در این مدت در شهرستان‌های قوچان، سرخس، سبزوار، چناران، مشهد، نیشابور، گناباد، تربت حیدریه، تربت جام، درگز، فریمان، بردسکن و تایباد نیز باران بارید.

او با اشاره به کاهش ۱۵ درجه‌ای دما در خراسان رضوی برای امروز تصریح کرد: بیشینه دمای دیروز مشهد ۲۹ درجه سلیسوس بود که برای امروز ۱۴ درجه پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: کمینه دمای دیشب هوای مشهد ۹ درجه سلسیوس بود که برای امشب به ۵ درجه کاهش خواهد یافت.

قوچان با کمینه دمای ۴ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۳۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

 

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.