بارش باران از ساعات پایانی امشب در شمال غرب و مناطقی از مرکز و شرق خراسان رضوی آغاز می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،آیدا فاروقی  کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: وضعیت جوی خراسان رضوی  از فردا  همزمان با افت شدید دمای هوا، ناپایدار خواهد شد.

او با اشاره به اینکه  بارش باران از ساعات پایانی امشب در شمال غرب و مناطقی از مرکز و شرق خراسان رضوی آغاز می‌شود.افزود : این وضعیت در دامنه‌های رشته کوه هزارمسجد واقع در شرق و شمال شرقی خراسان رضوی، شهرستانهای کلات، سرخس و همچنین مشهد با احتمال جریان روان آب و آبگرفتگی معابر عمومی همراه خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین از عصر امروز ۱۴ فروردین و اوایل امشب وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش میزان دید در این استان پیش‌بینی می‌شود که با احتمال آسیب به سازه‌های موقت همراه است. 

فاروقی با بیان اینکه  حداکثر دمای امروز هوای مشهد را ۲۹ درجه سانتیگراد خواد بود  بیان کرد: دمای هوای این شهر که ظرف ۲۴ ساعت اخیر بین ۱۵ تا ۲۶ درجه در نوسان بود، فردا ۱۵ فروردین با کاهشی محسوس به ۱۴ درجه افت خواهد کرد.

او تصریح کرد: دمای هوای خراسان رضوی که ظرف امروز و فردا رو به کاهش می‌رود،  روز دوشنبه ۱۶ فروردین  افزایش خواهد یافت.

کوهسرخ در جنوب غرب خراسان رضوی با دمای هوای ۹ درجه و سرخس واقع در شرق این استان با دمای هوای ۳۰ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی ظرف ۲۴ ساعت اخیر بودند.

انتهای پیام//ح.ص

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.