مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: در سال ۹۹ بیش از ۱۵ هزار تن گاز مایع در نواحی شش گانه منطقه تامین و توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل در راستای مدیریت الکترونیکی گاز مایع با زیر ساخت بانکی و همچنین اجرای مطلوب این طرح در منطقه گفت: در ۱۲ ماه گذشته سال ۹۹ به مقدار بیش از ۱۵هزار تن گاز مایع در این استان تامین و توزیع شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش داشته است.

او با اشاره به تعداد ۱۰ هزار و ۵۰۰ خانوار مصرف کننده نفت سفید و گاز مایع در منطقه افزود: گاز مایع این دسته از مصرف کنندگان از طریق ۸ شرکت موزع،۱۲باب تاسیسات و ۱۵۳ عامل فروش گاز مایع توزیع می‌شود.

مصرف بنزین با استاندارد یورو ۴ به ۲۱۴ میلیون لیتر رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: مصرف بنزین یورو ۴ در ۱۲ ماه سال ۹۹ در منطقه اردبیل به ۲۱۴ میلیون لیتر رسید.

مدنی افزود: با توزیع این فرآورده سازگار با محیط زیست به سهم خود از آلاینده‌های زیست محیطی در شهر اردبیل به شدت کاسته و امیدواریم مسئولین امر با کنترل مولفه‌های تاثیر گذار در آلودگی هوا اعم از خودرو‌های فرسوده، صنایع و ... شاهد هوای پاک برای شهر و استانمان باشیم.

او تصریح کرد: در سال گذشته ۶۶ درصد بنزین مصرفی استان از نوع بنزین یورو ۴ و ۳۴ درصد از نوع بنزین بدون سرب بوده است.

افزایش ۱۰ درصدی ارسال نفتگاز به نیروگاه سبلان در منطقه اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل: ارسال نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان در ۱۲ ماه گذشته سال ۹۹ بیش از ۱۹۳ میلیون لیتربوده است.

مدنی در مورد ارسال نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی گفت: در ۱۲ ماه گذشته سال ۹۹ بیش از ۱۹۳ میلیون لیتر نفتگاز از طریق خط لوله، از انبار نفت اردبیل به نیروگاه یاد شده انتقال یافته که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ به میزان ۱۰ درصد افزایش داشته است.

او درباره مصرف نفت گاز در بخش غیر نیروگاهی نیز گفت: مصرف بخش غیر نیروگاهی این فرآورده در بازه زمانی یاد شده نزدیک به ۳۰۸ میلیون لیتر بوده که در قیاس با مدت مشابه سال قبل ۱ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.