مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: یک هزار و ۷۰۰ دستگاه خودروی عمومی از ابتدای اجرای طرح رایگان در استان دوگانه سوز شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: از ابتدای اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودرو‌های عمومی تا آخر اسفند ماه امسال نزدیک به یک هزار و۷۰۰ دستگاه خودرو به صورت رایگان دو گانه سوز شدند و اجرای طرح یاد شده در سطح منطقه همچنان ادامه دارد.

او پیرامون اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودرو‌های عمومی بیان کرد: از ابتدای اجرای این طرح تا پایان اسفند ماه امسال نزدیک به یک هزار و۷۰۰ دستگاه خودروی عمومی (تاکسی، وانت و نیسان بار، تاکسی ون و کامیونت بنزین سوز) با نصب مخزن در سطح استان دو گانه سوز شدند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل افزود: تاکنون دو هزار و ۴۰۰ خودرو در سطح منطقه به سامانه طرح تبدیل دو گانه سوز کردن خودرو‌ها مراجعه و ثبت نام کرده اند که از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ خودرو مشمول طرح شده اند.

مدنی تصریح کرد: دارندگان خودرو‌های عمومی جهت استفاده از این تسهیلات رایگان هر چه سریعتر در سامانه اطلاعات جامع خودرو‌های دو گانه سوز به آدرس GCR.NIOPDC.IR مراجعه و ثبت نام کنند و اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.