دلخواه گفت: طی یکسال گذشته ۲ میلیون و ۳۱۹ هزار تن انواع کالا از طریق ناوگان حمل ونقل در استان جابجا شده است.

نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت : این میزان حمل کالا توسط ۱۳۲ هزار و ۷۲۵ سرویس (بارنامه) ناوگان حمل و نقل در سطح استان جابجا شده است.

او افزود : سیمان، گندم، مصالح ساختمانی، انواع گاز مایع، کلینگر، ماسه و پلی اتیلن بیشترین میزان کالا‌هایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

دلخواه ادامه داد : سالانه بیش از ۹۸ درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد که این بخش دارای قابلیت‌ها و امکانات گسترده‌ای در سطح کشور است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ نظارت ویژه‌ای نیز بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان انجام می‌شود اضافه کرد : مردم، کاربران جاده‌ای و صاحبان کالا هم می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد از ناوگان حمل و نقل کالا را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

۵۳ شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال هستند، حدود هفت هزار راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول کار هستند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.