عسگری گفت: آژیر خطر کرونا در شهرستان دهلران بصدا در می‌آید و هر گونه تجمع بدون استثنا ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛نشست ستاد کرونای شهرستان به ریاست عسگری فرماندار دهلران و معاونین و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و سایر اعضا در فرمانداری برگزار شد.

فرماندار دهلران به بخشداران تاکید کرد: با توجه به شرایط وضعیت نارنجی شهرستان باید زنگ خطر کرونا در شهر‌ها و بخش‌ها و روستا‌ها با همکاری بخشداران و اعضای ستاد کرونا در بخش‌ها و دهیاران و شورا‌های اسلامی بصدا در آید و از تجمعات بدون استثنا جلوگیری شود.

عسگری بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از هر گونه تجمع تاکید کرد و گفت: جلوگیری از تجمعات و همچنین تجمعات مراسمات عزا و عروسی به جد جلوگیری و برابر قانون برخورد شود؛ و بر ضرورت همکاری سپاه با شبکه بهداشت شهرستان در بیمار یابی تاکید و افزود:در دشت عباس روند بیمار یابی بایدتشدید شود.

رئیس ستاد کرونای شهرستان دهلران بر ضرورت نصب اپلیکیشن ماسک در ادارات و بویژه بانک‌ها تاکید و افزود:شناسایی افراد آلوده از ویژگی این اپلیکیشن است و هر گونه ارائه خدمات به ارباب رجوع بدون ماسک و رعایت نکات بهداشتی ممنوع است.

او با اشاره به لازم الاجرا بودن مصوبات ستاد کرونا گفت: ورود و خروج خودرو‌های با پلاک غیر بومی و بومی بجز خودرو‌های سوخت رسان و مواد غذایی و میوه و تره بار از سپتون ممنوع و بخشداری و شبکه بهداشت و سپاه و نیروی انتظامی و هلال احمر و پلیس راه و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نظارت لازم را اعمال کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.