معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، مازندران را به‌عنوان مجری تولید محتوای نرمش صبحگاهی در کشور انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،قربانعلی سهرابی سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران گفت: مازندران از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به عنوان مجری طرح تولید محتوای نرمش صبحگاهی در کشور انتخاب شد که نشان‌دهنده توانمندی همکاران تربیت‌بدنی استان در بحث تولید محتواست.

او از موفقیت دبیران تربیت بدنی در جشنواره‌های تولید محتوای کشور خبر داد و افزود: ۶۰ محتوای تربیت بدنی بومی تولید و در کانال تربیت‌بدنی استان در شبکه شاد بارگذاری کردیم.

سهرابی همچنین به کمبود نیروی انسانی تربیت‌بدنی در مقطع ابتدایی اشاره کرد و گفت: آموزش آموزگاران پایه‌ها را از پارسال در دستور کار خود قرار داده‌ایم و امسال نیز برای آموزش این همکاران برنامه ریزی‌های لازم انجام شده است.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران ارتباط با خانواده‌های دانش‌آموزان را یکی از برنامه‌های مهم این معاونت برشمرد و افزود: در کنار آموزش مدیران، آموزگاران، دبیران تربیت‌بدنی و دانش‌آموزان، آموزش خانواده‌ها یکی از شاخص‌های مهم فعالیت‌هایی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت استان است.

سهرابی با اشاره به مجازی محور بودن فعالیت‌های تربیت بدنی در زیست بوم جدید، گفت: فعالیت انجمن‌های ورزشی درون‌مدرسه‌ای نیز به صورت مجازی خواهد بود.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران افزود:این فعالیت‌ها غالبا به شکل برگزاری مسابقات مجازی درون‌مدرسه‌ای، پژوهش و تحقیق در رشته‌های ورزشی، فعالیت‌های انگیزشی و بالا بردن اطلاعات ورزشی دانش‌آموزان است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.