۵ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه خودرو در آستانه‌اشرفیه کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حمید محمدی نسب، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه گفت: در بازرسی از ۲ دستگاه خودرو وانت نیسان و تراکتور ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان کشف شد.

او افزود: مأموران کلانتری ۱۲ به منظور مقابله با قاچاق چوب، هنگام گشت‌زنی در مسیر آستانه‌اشرفیه به لشت‌نشا به یک دستگاه خودرو وانت نیسان حین تردد در این محور مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه ادامه داد: ۳ تن چوب جنگلی قاچاق از نوع توسکا در بازرسی مأموران از این خودرو کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمدی‌نسب اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی دهشال نیز حین گشت‌زنی در مسیر دهشال به رودبنه از یک دستگاه تراکتور ۲ تن چوب قاچاق کشف کردند.

او از تحویل چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستانه اشرفیه خبر داد و یادآور شد: کارشناسان ارزش این محموله‌ها را ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه متهمان ۵۱ و ۵۶ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: حفظ و حراست از جنگل‌ها و مراتع، وظیفه‌ای همگانی و برخورد با قاچاقچیان چوب از مهمترین وظایف نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.