سرمربی نساجی مازندران گفت: در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان چون محکوم به برد بودیم،انتحاری بازی کردیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری بعد بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان، گفت: بازی بسیار سخت و پُرفشاری برای هر دو تیم بود و تیم‌ها تمهیدات زیادی در نظر گرفته بودند. چون این ۳ امتیاز برای هر دو تیم حائز اهمیت و مهم‌تر از سه امتیاز و جدول بود.

او افزود: خوشحالم که بچه‌ها انتظاراتم را برآورده کرده و توانستیم این ۳ امتیاز را به هوادارانی هدیه کنیم که از ابتدای فصل در سختی و رنج بودند. فکر می‌کنم اینکه توانستیم سال جدید را با پیروزی شروع کنیم، تشکری از هواداران‌مان است بابت محبت‌هایی که برای ما داشته‌اند.

سرمربی نساجی با بیان اینکه بازیکنان تیم بیشترین نقش را در این پیروزی داشتند و بیشترین زحمت را کشیدند، گفت: دست تک‌تک بازیکنان را می‌بوسم و باید به احترام آن‌ها ایستاد. درود به شرف آنها. بازیکنان و هواداران ما بیشترین نقش را داشتند که دعای آنها، بدرقه راه ماست.

الهامی گفت: نفت جزو تیم‌هایی است که در شهر خود، یک میزبان واقعی است. تیمی که ۳ گل به سپاهان می‌زند، تا دقیقه ۹۵ با ۱۰ بازیکن از تراکتور جلو است و از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیرد، نشان می‌دهد تیم خوبی است.

او افزود: مانند صنعت نفت برای آبادان، تراکتور برای آذربایجان، ملوان برای انزلی و نساجی برای قائمشهر، نفت هم برای مسجدسلیمان صاحب هویت است. برداشتم این بود که نفت در دوگانگی بردن یا مساوی کردن خواهد بود و می‌دانستم حریف، بازی را محتاطانه آغاز می‌کند. همین اتفاق هم افتاد و ما هم که محکوم به برد بودیم، انتحاری بازی کردیم.

الهامی گفت: بچه‌های ما باتجربه‌تر از نفت مسجدسلیمان بودند، اما قول می‌دهم این تیم یقه همه تیم‌ها را خواهد گرفت.


سرمربی نساجی مازندران افزود: نفت مسجدسلیمان امروز سورپرایز شد و فکر نمی‌کرد که ما اینگونه بازی کنیم. چاره‌ای هم نداشتیم و اینقدر از لحاظ امتیاز عقب هستیم، مجبور بودیم اینگونه بازی کنیم. به یزدی و گروهش خسته نباشید می‌گویم که تیم خیلی خوبی دارد و در ادامه راه می‌تواند از این شرایط خارج شود.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار