نساجی قائمشهر در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فردا به مصاف مسجد سلیمان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال  دیروز با تساوی دو تیم آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان آغاز شد و بقیه دیدار‌ها شنبه و یکشنبه پیگیری خواهد شد.

در یکی از دیدار‌هایی که قرار است فردا شنبه چهاردهم فروردین انجام شود، نساجی قائمشهر از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود.

قرمز‌های قائمشهری که با ورود ساکت الهامی، یک دیدار در جام‌ حذفی و یک دیدار در لیگ برتر را با برد پشت سر گذاشتند، امیدوارند با کسب پیروزی مقابل زرد‌های خوزستانی خود را آرام آرام از انتهای جدول جدا کنند و بحرانی که در آن گرفتار شده بودند را به دست فراموشی بسپارند.

نساجی از ۱۸ بازی گذشته خود ۱۳ امتیاز بدست آورده و در پله پانزدهم جدول ایستاده و در مقابل، میزبان ۲۰ امتیاز دارد و دوازدهم است.

نفتی‌ها که با رفتن مجتبی حسینی سرمربی خود، هنوز در شوک به سر می‌برند، در ۷ هفته گذشته رنگ پیروزی را به خود ندیدند و این خود گویای آن است که آن‌ها هم، روی سه امتیاز این دیدار خانگی حساب کرده اند.

دیدار رفت دو تیم در قائمشهر را نساجی با تک‌گل حامد شیری از روی نقطه پنالتی به سود خود تمام کرد و حالا باید دید تفکر کدامیک از سرمربیان جدید دو تیم بر دیگری پیروز خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.