تخلفات در حریم تاریخی اصفهان این بار به گذر سعدی و میدان نقش جهان رسید.

شیرین طغیانی، رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت: امروز در بازدیدی از کوچه سعدی که در مجاورت میدان نقش جهان قرار دارد و ساختمانی که در این محل در حال ساخت و ساز است، جزییات ساخت این مکان مورد توجه قرار گرفت.


او  در ادامه گفت: برخی مسائل این ساختمان مانند کد ارتفاع آن نیاز به بررسی دارد و در این شرایط حتی اگر از کد ارتفاع آن نیز صرف نظر کنیم، با نگاهی اجمالی از داخل میدان نقش جهان به سمت کوچه، متوجه نمای بسیار بدی از خط آسمان این محدوده می‌شویم که نشان از ساخت و ساز بسیار ناشیانه و بدون در نظر گرفتن مشخصات میدان نقش جهان می‌باشد.


طغیانی نتیجه این بررسی را این گونه توصیف کرد: پس از بازدیدی که به همراه همکارم، آقای شریعتی نیا از این مکان داشتیم قرار شد تا در همین هفته در جلسه‌ای با حضور نماینده میراث فرهنگی، مدیر منطقه سه و همچنین معاون معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان این موضوع بررسی شود.


او در پایان بیان کرد: من به عنوان نماینده مردم اصفهان در شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار بررسی جدی این موضوع هستم و امیدوارم این جلسه نتایج موثری در بر داشته باشد و بتوانیم در رفع این اتفاق تلاش کنیم.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.