۹۸۴۴ مورد از تماس شهروندان با اورژانس البرز در تعطیلات نوروزی به انجام ماموریت های اورژانسی ختم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مهرداد بابایی، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی البرز گفت:  طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی البرز در حالی پایان یافت که مراکز بهداشتی درمانی و مرکز اورژانس استان از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۴ فروردین ماه به صورت شبانه روزی در آماده باش کامل بودند و مراجعان حضوری و تمامی راه های شهری و جاده ای سراسر استان را پوشش دادند.

او افزود: در این مدت اورژانس ۱۱۵ پاسخگوی ۲۷۲۵۸ مورد تماس تلفنی بود که ضمن دریافت مشاوره پزشکی، ۹۸۴۴ مورد آن ها به انجام ماموریت های اورژانسی ختم شده است.

بابایی گفت: اورژانس استان البرز در طی طرح سلامت نوروزی سال ۱۴۰۰، بیش از ۳۵۰۰ ساعت در بیش از ۳۵ نقطه سراسر استان با واحدهای عملیاتی گوناگون از قبیل اتوبوس آمبولانس، آمبولانس، موتورلانس و بالگرد استقرار داشت تا سریع ترین و بهترین خدمات ممکن را به مددجویان ارائه کند.

او افزود: در مقایسه با نوروز سال گذشته، تعداد ماموریت های تصادفی و خصوصاً تصادفات جاده ای افزایش چشمگیری داشته به گونه ای که تعداد ماموریت های تصادفی با ۵۸ درصد افزایش نسبت به نوروز سال گذشته از ۴۷۷ مورد به ۷۵۲ مورد رسیده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.