مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۵ تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

سرهنگ حمید رضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: ماموران انتظامی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک خودروی کامیون حامل چوب مظنون شدند.

او افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۵ تن چوب جنگلی غیر مجاز را که از جنگل‌های بالادست برداشت شده بود، کشف کردند.

سرهنگ فرهودی با اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی جوب در این اقدام، گفت: ماموران انتظامی خودروی مذکور توقیفی را روانه پارکینگ و متهمان دستگیر شده را با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

کشف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهرگفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی قاچاقچی یک موتورسیکلت قاچاق و فاقد مجوز گمرکی را شناسایی کردند.

او با اشاره به هماهنگی قضائی، افزود: ماموران انتظامی پس از ورود به مخفیگاه متهم یک موتورسیکلت خارجی و فاقد مجوز گمرکی را کشف کردند.

سرهنگ عنایتی گنجی با اشاره به دستگیری متهم، گفت: کارشناسان ارزش موتورسیکل توقیفی را ۷ میلیارد ریال برآورده کرداند.

سارق ویلا‌های خالی از سکنه در عباس آباد دستگیر شد

سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: در پی وقوع سرقت‌های مکرر ویلا‌های خالی از سکنه در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی‌های میدانی، سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: ضمن کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی به ارزشی بالغ بر ۱۰ میلیون ریال در این عملیات، متهم بازجویی‌های بعمل امده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان اقرار کرد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.