امام جمعه کرمان گفت: حراست از دستاورد‌های انقلاب در ابعاد مختلف و عملیاتی کردن دستورالعمل‌های رهبر معظم انقلاب از رسالت‌های سپاه ثارالله است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در دیدار با جمعی از مجموعه سپاه ثارالله استان کرمان ضمن تبریک سال جدید، از حضور و تجدید بیعت این مجموعه با وی، به منظور خدمت به نظام رهبری و نظام، قدردانی کرد.

او گفت: سپاه همیشه در انجام مسئولیت ها فعال و کوشا بوده و به بهترین شکل ممکن، کار را انجام داده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه سردار حسین معروفی از روزی که وارد استان شدند، حقیقتاً یک جریان جدید شکل گرفته است، آرزوی توفیق برای وی خواستار شد و افزود: ۲ نکته وجود دارد که سپاه پاسداران بایدبه اندازه ماموریتی که دارد در موردش اظهار نظر کرد و ماموریتش به اندازه همه دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی است.

او تصریح کرد: یکی از نکات مهم، حفاظت و حراست از همه دستاورد‌ها در عرصه‌ها و ابعاد مختلف به همت سپاه پاسداران است که از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: همانطور که در قرآن کریم آیات محکم و متشابهی داریم، در نظام انقلاب اسلامی هم این امر وجود دارد.

او با اشاره به اینکه آیات محکم همان آیاتی هستند که تفسیر و مفهوم آن قابل تشخیص و فهم راحت است، افزود: آیات متشابه را می‌توان جزو آن دسته از آیاتی دانست که برای فهم بهتر معنای آن به آیات محکم، ارجاع می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی افزود: در نظام انقلاب اسلامی، آیات محکم همان فرامین، منویات ودستورالعمل‌های امامین انقلاب است و نظرات بزرگان را می‌توان جزو آیات متشابه دسته بندی کرد.

او تصریح کرد: سپاه ثارالله استان کرمان ۲ ماموریت بسیار بزرگ دارد که آن هم حراست و حفاظت از همه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف، وماموریت دوم عملیاتی کردن دستورالعمل‌های رهبر عظیم شان انقلاب اسلامی است.

امام جمعه کرمان بیان داشت: بایستی در سال ۱۴۰۰، گام بسیار بزرگی را داشته باشیم؛ چرا که در جنگ اقتصادی هستیم و طبق نظر و فرمایش مقام معظم رهبری، امسال با عنوان "سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" نامگذاری شده است و باید برای محقق شدن آن تلاش کنیم.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این دیدار با تبریک سال جدید گفت: در مجموعه سپاه ثارالله طی سال ۹۹ با همکاری و هماهنگی امام جمعه کرمان، اقدامات خوبی در عرصه‌های نظامی، دفاعی و زیرساخت‌های نظامی و دفاعی، داشته ایم.

او افزود: در سال ۱۴۰۰، قطعا با عزم جدی تری نسبت به پارسال، با همتی جدی و افزون‌تر در همه عرصه‌ها اعم از محرومیت زدایی، کمک‌های مومنانه، فرهنگی، اجتماعی وغیره حرکت خواهیم کرد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه به دنبال آن هستیم که در حوزه اشتغال و تولید با تشکیل کارگروه‌ها برای جلوگیری از خواباندن تولید و فعال شدن چرخه اقتصاد، گام موثری برداریم، تصریح کرد: در حوزه کشاورزی به طور ویژه از شما نماینده ولی فقیه در استان خواستاریم که کمک کنید تا در این امر هم مشکل و نگرانی وجود نداشته باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: در حوزه مکتب شهید سلیمانی بسبار سعی و تلاش می‌کنیم که همچنان و محکم‌تر از گذشته پای کار بمانیم.

او درخصوص موقوفه شهید حاج قایم سلیمانی ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی یک پویش، بتوانیم آن مکان را به یک موقوفه ماندگار و ارزشمند تبدیل کنیم.

سردار معروفی با اشاره به اینکه مجموعه سپاه، سپر بلای مردم است، تصریح کرد: سپاه ثارالله با همه توان در کنار شما به عنوان نماینده ولی فقیه در استان، تلاش می کند، ضمن بهره مندی از حمایت های شما، برای خدمت به مردم، از هیچ کوششی دریغ نشود.

انتهای پیام/ب

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.