فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶ میلیارد تومان در بین نیازمندان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن تبریک سال نو و ولادت امام زمان (عج) گفت: امروز در قالب قرارگاه خدمات اجتماعی امام حسن مجتبی (ع)، ۲۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع می‌شود که ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است.

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در استان کرمان

او با بیان اینکه این اقدام با مشارکت کمیته امداد خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیان علوی، سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه ثاراالله و بسیج سازندگی استان کرمان انجام شده است، افزود: به فرمان حضرت آقا، پارسال در همین تاریخ کمک‌های مومنانه در سراسر کشورآغاز شد و ما در استان کرمان طی سال ۹۹ در قالب این قرارگاه موفق به توزیع ۴۰۲ هزاربسته معیشتی در بین مردم شدیم.

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در استان کرمان

سردار معروفی با اشاره به اینکه امروز شاهد اولین مرحله کمک مومنانه در سال جدید هستیم، تصریح کرد: درکنارتوزیع بسته‌های معیشتی، ۲۵ هزار پرس غذای گرم نیز به مناسبت ولادت امام زمان (عج) در حاشیه شهر کرمان در بین مردم توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: در سال ۱۴۰۰ به صورت قرارگاهی و جدی تا زمانی که نیاز باشد همه را به این امر خیر دعوت و تا پایان سال در عرصه‌های مورد نیاز مردم را حمایت می‌کنیم.

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در استان کرمان

او با اعلام اینکه توزیع بسته‌های معیشتی، ازدواج آسان و جهیزیه برای زوج‌های جوان، آزادی زندانیان غیرعمد، اشتغال خرد و تعمیر، ترمیم و ساخت مسکن، حوزه‌های بهداشتی و آب شرب از برنامه‌هایی است که در قرارگاه پیگیر هستیم، بیان داشت: مرحله دوم و سوم توزیع کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان نیز پیش بینی شده است.

سردار معروفی ضمن قدردانی از خیرین، از مردم خواست: سبد انفاق را جدی بگیرند و به خانواده‌های نیازمند کمک کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار