مسئول صنایع تبدیلی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، گفت: با افزایش چهار برابری سرمایه گذاری ۱۵۷ مورد موافقت اصولی، ۹ مورد جواز تاسیس و دو مورد جواز نوسازی ثبت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سیده فاطمه زارع مسئول صنایع تبدیلی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با اشاره به  تحقق تعهدات اولویت سرمایه گذاری صنایع تبدیلی تکمیلی  سال ۱۳۹۹ در مرودشت،گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها برای ۷۷ نفر اشتغال زایی شده است.

او، با اشاره به اینکه تعهد ابلاغی به این مدیریت در سال ۱۳۹۹ تنها یک واحد با ظرفیت ۲۷۰۰ تن بوده، بیان کرد: پارسال علاوه بر افزایش چهار برابری تعهدات ابلاغی که به بهره برداری رسیده اند، این واحد‌ها با ظرفیت ده هزار ۹۵۰ تن و ۸۴۰۴ تن ماده خام، شامل دو سردخانه، یک واحد شوری ترشی، یک کشتارگاه دام، یک واحد بسته بندی حبوبات و غلات، و یک واحد رب گوجه فرنگی است.

زراع، با تاکید بر وجود چهار سردخانه فعال در شهرستان مرودشت تصریح کرد:  شهر مرودشت قطب تولید انواع محصولات کشاورزی و باغی است و راه اندازی واحد‌های بسته بندی سبزی و صیفی و میوه و ایجاد سردخانه در این شهرستان ضروری به نظر می‌رسد.

مسئول صنایع تبدیلی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، ادامه داد: رشد سرمایه‌گذاری به عنوان مولفه و الزام مهم در تحقق جهش تولید گام بلندی به سوی شکوفایی اقتصادی در شهر مرودشت بوده که نیازمند اولویت سنجی، مدیریت و حمایت‌های همه جانبه از جمله اختصاص تسهیلات با نرخ بهره پایین است.

او، افزود: در مرودشت ۱۱۳ واحدصنایع تبدیلی با مجوز جهاد کشاورزی وجود دارد که این شهرستان مقام اول تولید و صادرات رب گوجه در استان فارس را دارا است.

انتهای پیام/ت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.