بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده اراک قرمز شد

ه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده شهر‌ها از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا در ۱۴ فروردین ۱۴۰۰، شهرستان اراک در وضعیت قرمز قرار گرفت.

همچنین بر اساس جدول جدید رنگ بندی شهر‌ها از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا ۲ شهرستان دیگر استان مرکزی نارنجی شدند و شمار شهرستان‌های نارنجی استان مرکزی به ۵ شهرستان رسید.

بر اساس جدول جدید رنگ بندی ستاد ملی مدیریت کرونا شهرستان آشتیان و زرندیه و دلیجان هم از وضعیت زرد به  وضعیت نارنجی تغییر رنگ داند و به جمع شهرستان‌های نارنجی ساوه و خمین پیوستند.

بر اساس جدول جدید رنگ بندی ستاد ملی مدیریت کرونا شهرستان اراک قرمز و ۵ شهرستان استان مرکزی نارنجی و ۷ شهرستان زرد شدند و شهرستان آبی نداریم.

پس از آنکه ۳ شهرستان استان مرکزی در وضعیت نارنجی قرار گرفته بودند،   سه  شهرستان آشتیان و زرندیه و دلیجان هم در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

تعداد شهرستان‌های قرمز اطراف استان مرکزی هم افزایش یافته است.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه ۹۸ وارد کشور و اولین موارد در استان قم مشاهده شد و روز اول اسفند ماه ۹۸ اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد؛ استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که شیوع ابتلا به کرونا ویروس داشت، با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما اکنون شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت زردو نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
تست pcr حدود ۴۰۰ هزار تومنه و اغلب خانواده ها از پرداخت آن عاجز هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
چرا بیمه های تکمیلی ' هزینه های تست کرونا را نمی پردازند ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
لطفا آزمایش pcr کرونا رایگان شود ' لطفا صنایع و کارخانه جات در شهرک صنعتی خیرآباد اراک را در روزهای پنجشنبه تعطیل کنید تا ازدحام جمعیت در کارخانه ها ‌کم شود