سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره بازی تیمش برابر نساجی مازندران توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش یزدی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: سال نو و روز طبیعت را به همه مردم تبریک می‌گویم. امیدواریم همه در خانه بمانند و خوش و خرم باشند. هر چند این شرایط سخت است، اما بیرون آمدن از خانه هم مشکلات زیادی ایجاد می‌کند. با نساجی بازی داریم و کاملاً آماده هستیم. پس از ۴، ۵ روز استراحت، تمرینات را آغاز کردیم و روی مطالب فنی، روانی و جسمانی در اردوی ۶ روزه اهواز کار کردیم تا بازیکنان را برای ادامه مسابقات آماده کنیم.

او در ادامه خاطرنشان کرد: مقابل یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر کار سختی داریم. اگر به جدول نگاه نکنیم، می‌توانیم بگوییم که بازی سختی داریم و آماده مسابقه هستیم. با وجود مشکلات، بهانه‌ای نداریم که تلاش نکنیم و با تمام توان خود وارد مسابقه می‌شویم. کادر فنی و بازیکنان، همدل و هم‌قسم شدند تا از این بازی با سربلندی خارج شویم و خنده را به هواداران هدیه دهیم تا سال جدید را برای آن‌ها با پیروزی آغاز کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد امکان بازی کردن بازیکنان جدید تیمش مقابل نساجی بیان کرد: ۵ بازیکن جدید جذب کردیم که اگر صلاح دیده شود، از آن‌ها در ترکیب استفاده خواهد شد.


بیشتر بخوانید


یزدی درخصوص غایبان تیم نفت مسجدسلیمان برابر شاگردان ساکت الهامی گفت: بلبلی محروم است و به‌جز او سایر بازیکنان در بازی حضور دارند. امیدواریم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. هواداران در ورزشگاه نیستند، اما از آن‌ها می‌خواهم ما را با دل خود مورد لطف قرار دهند و انرژی مثبت به ما منتقل کنند تا با توان بیشتر بازی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار