عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن به خنده‌های بیجای کارشناس سعودی در یک مصاحبه پاسخ دندان‌شکنی داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن که با شبکه روسیا الیوم گفتگو می‌کرد در پاسخ به خنده‌های کارشناس سعودی که همزمان روی خط بود، گفت «زیاد نخند، روزی می‌رسد که گریه خواهی کرد.»

عضو دفتر سیاسی انصارالله در این مصاحبه گفت: ببینید، عبدالله می‌خندد. اما ما تاسیسات نفتی سعودی را هدف قرار دادیم و بر تعداد آن‌ها [حملات] می‌افزاییم تا عربستان را مجبور به توقف حملاتش به یمن کنیم. بنابر این زیاد نخند، روزی می‌رسد که گریه خواهی کرد و صدای آه و ناله شما جهان را فراخواهد گرفت.

پاسخ دندان شکن عضو انصارالله به کارشناس سعودی: زیاد نخند، روزی می‌رسد که گریه خواهی کرد+عکس

یادآور می‌شود، بامداد امروز نیرو‌های مسلح یمن با ۲ هواپیمای بدون سرنشین پایگاه هوایی ملک خالد در خمیس المشیط در جنوب عربستان را هدف قرار دادند.

گفته می‌شود باگذشت زمان مناطق راهبردی بیشتری در اطراف شهر مأرب به کنترل نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در آمده است، آنان با تسلط بر تپه‌ها و مناطق مهم بخش‌های شمالی و غربی در شهر مأرب، پیشروی خود را به سمت شهر تسریع کرده‌اند. درگیری در این مناطق بسیار گسترده است و ده‌ها نیروی وابسته به عبد ربه منصور هادی (رئیس‌جمهور مستعفی یمن) از جمله سرهنگ صالح العباب، فرمانده عملیات ویژه کشته شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
ان شالله نابودی عربستان سعودی
این گاوی که شاخش علیه مردم مسلمان منطقه همچون یمن است و شیرش برای کشور مسلمان ستیز آمریکاست.
آخرین اخبار