مهم‌ترین حوادث امروز ۱۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۱۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف همزمان ۱۰ کامیون مرغ زنده در کاشان

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان کاشان حین کنترل یکی از محور‌های اصلی مواصلاتی این شهرستان به ۱۰ دستگاه کامیون حامل مرغ زنده مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: این خودرو‌ها در مجموع ۳۴ تن و ۹۶۸ کیلو مرغ زنده را به صورت غیرقانونی بارگیری و قصد انتقال آن‌ها را به یکی از کشور‌های همجوار داشتند که هر ۱۰ کامیون توقیف شدند.

توقیف همزمان ۱۰ کامیون مرغ زنده در کاشان/ کشف ۵۵ کیلو حشیش در رامشه


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه مرغ‌ها طبق دستور قضائی به کشتارگاه انتقال داده شدند، ادامه داد: در این خصوص ۱۰ راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر از شهروندان خواست، هر گونه موضوع در خصوص احتکار یا قاچاق ارزاق عمومی مردم را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم در اسرع وقت انجام شود.

 

کشف ۵۵ کیلو حشیش در رامشه

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: ماموران پاسگاه "رامشه" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک پارس مشکوک و آن را برای بازرسی متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی تخصصی از این خودرو ۵۵ کیلو حشیش و ۹ کیلو تریاک که زیر صندلی‌های خودرو جاساز شده بود کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ هاشمی فر خاطر نشان کرد: مبارزه و مقابله با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و پلیس هرگز اجازه جولان و سرکشی به این افراد نخواهد داد.

 

توقیف اتوبوس مسافربری در شاهین شهر

سرهنگ "علی صادقی" بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان شاهین شهر حین کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های اصلی این شهرستان به یک اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو یک موتور کامل خودروی هوندا و یک کولر گازی خارجی کشف شد که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد و خودرو و محموله توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ادامه داد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ صادقی از دستگیری راننده و تحویل او به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی جامعه و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

 

چهار مصدوم بر اثر واژگونی خودروی ال ۹۰ در محور اتوبان کاشان ـ بادرود

رئیس جمعیت هلال احمر بخش بادرود گفت: شامگاه ۱۲ فروردین در کیلومتر ۱۵ پایگاه امداد و نجات دکتر محمود ترابیان هلال احمر بادرود در محور کاشان - بادرود یک دستگاه خودروی سواری تندر واژگون شد.

علی کفاشی با بیان اینکه در این حادثه چهار سرنشین خودرو مصدوم شدند گفت: مصدومان به صورت سرپایی درمان و تحویل عوامل اورژانس روستای سرآسیاب شدند.

علت حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.